Äh nu börjar jag med bloggning igen =)

Tja!
Idag vaknade jag tidigt och var inne på x-hotel.tk :D Ett roligt habboretro :D! Men trevliga personer! Värt att kolla in och bli medlem :D

Heter horse där. :)

Tidigare hette jag lillan och dion. :)

Ska käka korvstroganoff idag njam njam! Favorit maten ;D ^^

Har varit i Finland i några dagar med Alexandra.

Vi har haft det jätte trevligt!

Vi har fiskat, haft kul och sovit.

Torsdagen mådde jag inte bra. Kände mig febrig och hade ont i magen.
(Trodde magsjukan var på väg men det var den inte) :D Mår mycket bra nu.

Vet inte vad jag ska hitta på sedan.

Får se om jag börjar öva noter. MÅSTE DET!!!!!!! :D

11 dagar kvar till ridningen ;D Ska köpa sommar ridstövlar. Har bara vinter :> Kan juh inte ha det då det är sommar heller. ^^ Kanske också ska dela mitt ridspö i mitten ;D Haha nej skojade!

Just nu så lyssnar jag på Celine dion (Min absoluta favorit)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0